Retur
Schimb și retur

1.Împachetați cu grijă bunurile în ambalajul lor original, complet (bunurile furnizate ca set trebuie returnate tot ca set).

2.Completați formularul de cerere de returnare atașat comenzii.

3.Atașați o copie a cecului de casă, indicați metoda de rambursare (transfer poștal sau transfer într-un cont bancar cu indicație.

4Выслать посылку почтой по адресу:
MD-2004, Chișinău, Mitropolit Petru Movilă, 41/A.
MD-2004, Chișinău, Mitropolit Petru Movilă, 41/A.

5.După ce coletul a fost expediat, vă rugăm să ne notificați prin trimiterea unui e-mail la adresa ecosantehplus@gmail.com.
Motive pentru returnarea și schimbul produsului

Cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile (returnarea bunurilor se va face dacă bunurile respective nu au fost utilizate, proprietățile de consum, etichetele de fabrică, imaginea comercială etc. au fost păstrate), fără a specifica motivele, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii efective a bunurilor direct de la vânzător sau de la persoanele care îl reprezintă pe vânzător.
Pentru a returna bunurile, trebuie să prezentați un document care să confirme faptul și condițiile de cumpărare, precum și să completați o cerere de returnare a bunurilor.

Returnarea bunurilor în cazul detectării unor defecte legate de nerespectarea termenilor comenzii din vina vânzătorului:
În cazul în care Bunurile vă sunt livrate cu neconformitate parțială sau cu încălcarea termenilor Comenzii din vina Vânzătorului în ceea ce privește gama, completitudinea, cantitatea Bunurilor, aveți dreptul de a notifica Vânzătorul (nu mai târziu de șapte zile calendaristice de la primire) cu privire la aceste încălcări și de a solicita eliminarea lor.
De asemenea, aveți dreptul de a respinge bunurile și de a returna banii plătiți. În acest caz, bunurile trebuie returnate Vânzătorului cu păstrarea imaginii comerciale originale, a proprietăților sale de consum, a sigiliilor, a etichetelor de fabrică.
Pentru a returna bunurile, trebuie să prezentați un document care să confirme faptul și condițiile de achiziție a acestora.
Pentru a efectua o returnare, trebuie să completați o cerere de returnare a bunurilor.
În cazul în care Bunurile vă sunt livrate cu neconformitate parțială sau cu încălcarea termenilor Comenzii din vina Vânzătorului în ceea ce privește gama, completitudinea, cantitatea Bunurilor, aveți dreptul de a notifica Vânzătorul (nu mai târziu de șapte zile calendaristice de la primire) cu privire la aceste încălcări și de a solicita eliminarea lor.
De asemenea, aveți dreptul de a respinge bunurile și de a returna banii plătiți. În acest caz, bunurile trebuie returnate Vânzătorului cu păstrarea imaginii comerciale originale, a proprietăților sale de consum, a sigiliilor, a etichetelor de fabrică.
Pentru a returna bunurile, trebuie să prezentați un document care să confirme faptul și condițiile de achiziție a acestora.
Pentru a efectua o returnare, trebuie să completați o cerere de returnare a bunurilor.